reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Benetin

Juraj Benetin

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kreatívni ľudia sú zrejme vo väčšom nebezpečenstve alkoholizmu a závislosti než tí v iných zamestnaniach. No a čo. Všetci vyzeráme rovnako, keď grciame do odtoku.Stephen King Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZo života človeka

reklama

Zo života človeka

Naše malé veľhory I

Juraj Benetin

Naše malé veľhory I

Dlho som rozmýšľal aký článok by mal byť prvý na mojom blogu, tak dlho som nad tým rozmýšľal až prešiel rok a ja som zabudol svoje prihlasovacie meno a heslo :-). Po dvoj dnovej komunikácii s adminmi som sa konečne dopracoval k mojim údajom a tak sa smelo môžem do toho pustiť.

  • 16. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 903x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu